Kalandjaim, avagy a sintértelep után kezdődik az élet

Ében

Valami készül itt...

2016. december 17. - Andrea Lukácsi

A gazdi szerintem megőrült. Állandóan elmegy amikor nem is szokott, aztán hazajön egy csomó szatyorral, amiket betuszkol a nagy szekrénybe a ruhák közé. Szerintem már nem is fér be oda semmi. Mindenki sugdolózik, dugdos, meg titkoskodik. Ma meg hazaállítottak egy tüskés fával. Ezt aztán végképp nem értettem, minek ide egy ilyen? Lehet a macskának, az szereti az ilyesmit. Csakis ez lehet a dolog mögött.

Viszont kaptam egy piros nyakörvnek látszó izét, azt mondták ez csokornyakkendő és nagyon csinos vagyok benne. Mondjuk ez igaz.

nyak.jpg

Aztán a Gazdi ma leült velem beszélgetni. Elmondta, hogy hamarosan itt a Karácsony, és legyek nagyon jó, mert figyelnek az angyalok és ha jól viselkedek, akkor a Jézuska ajándékot hoz nekem. Azt nem tudom még, hogy mi az a Karácsony, de biztos nagyon jó lehet, mert mindenki izgatottan várja. Az angyalokat sem ismerem, de ha ez ilyen komoly dolog akkor én megpróbálok jól viselkedni. Ma el is kezdtem. Azért nem olyan könnyű ám ez a jól viselkedés, de én nagyon igyekszem, de tényleg. Az esti sétánál például egy kutyához sem vonszoltam oda a Gazdit, bár kicsit énekeltem emiatt, de erőt vettem magamon. Ettől elég boldognak láttam, remélem azok az angyalok is észrevették mennyire igyekeztem. Mostantól Ében leszek a kisangyal!

angyal.jpg

A Gazdi azt mondta, hogy a Jézuska hoz majd ajándékot is, írjak neki levelet, hogy mit szeretnék kapni. Az első gondolatom az volt hogy teniszlabdát. Sokat. Nagyon sokat. Ennyit:

2.jpg

Aztán rájöttem, hogy ez hülyeség. Mert mit ér a sok teniszlabda, ha senki nem dobálja nekem. . . Úgyhogy sokkal inkább azt szeretném, ha a Gazdi velem lenne egész nap. Akkor a jóság is sokkal jobban menne, mert nem unatkoznék és nem kéne pakolásznom míg végre valaki hazaér a munkából és szórakoztat.

Addig is gyakorlom a jóságot, ki tudja, hátha ezek az angyalok meg a Jézuska tényleg teljesítik a kívánságom!

agyban.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ebenkutya.blog.hu/api/trackback/id/tr312054823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása