Kalandjaim, avagy a sintértelep után kezdődik az élet

Ében

A Karácsony tök jó!

2016. december 27. - Andrea Lukácsi

Egyik nap rettentően csodálkoztam, mert a Gazdi egyszer csak nem ment el kora reggel itthonról. Mondjuk kongot sem kaptam, de legalább egész nap főztünk meg sütöttünk. Micsoda illatok... Most is összefut a nyál a számban ha rá gondolok! Én még ilyet soha nem éreztem, de nem ám!

Aztán eljött a másnap, amikor már mindenki itthon maradt és ezt még jobban élveztem. Furcsa dolgok is történtek. Például bevonszolták a tüskés fát gyökerestül a konyhába. Aztán összekoszoltak mindent földdel, és tök sáros lett a konyhakő. Bezzeg ha én lábtörlés nélkül befutok és pár lábnyomot hagyok a kövön akkor megy a patália! Most meg semmi. Gazdi felmosta és egy szót sem szólt. Persze, neki bezzeg lehet...

A padlásról előkerült egy hatalmas doboz benne mindenféle csillogó izével. Ezeket felaggatták a tüskés fára és közben olyanokat mondtak, hogy "azt ne, mert nem elég kutyabiztos, meg azt se mert törik". Mintha érdekelne ez a sok csillogó vacak. Meg se lehet őket enni. Mondjuk elég szép lett így a szoba, csak kicsit vigyáznom kell mikor a kanapéról leugrok, nehogy megszúrjon.

Aztán feladták rám a csokornyakkendőmet, azt mondták, hogy mindjárt jön a Jézuska és hozza az ajándékokat, legyek csinos. Hát csinos lettem, ezen ne múljon az ajándék!

oi000006.jpg

Aztán egyszer csak előkerültek az ajándékok is. Én is kaptam! Ezen mondjuk kicsit csodálkoztam, mert előzőleg azt mondta a Gazdi, hogy akkor hoz a Jézuska ajándékot, ha jól viselkedek. Ezek szerint a rizs meg a szezámmag ellopása és szétszórása, meg a banánok megevése héjastól mégsem lehetett akkora rosszaság, pedig kicsit aggódtam emiatt.

Mindenki kapott ajándékot, de a legjobbat nekem hozta a Jézuska! Mondjuk egy pecabotnak én nem örültem volna annyira mint a Balázs, meg az objektívvel sem igazán tudnék mit kezdeni. Örüljenek neki a többiek. Én egy igazi zebrát kaptam, teniszlabdával és zsinór lábbal. Csodálatos ajándék, olyan boldog vagyok most! Még soha nem hozott nekem ajándékot a Jézuska!

oi000004.jpg

De a legjobb a Karácsonyban mégis az, hogy az egész család itt van. Mindig valaki ráér velem játszani is! És estére még a macskát is lehozták nekem! Mondjuk ő ennek nem örült felhőtlenül, pedig próbáltam neki cukiskodni is. Végül azért csak aludtunk együtt egy kicsit...

20161224_211409.jpg

Szóval a Karácsony tök jó! Nem is értem miért nincs mindig...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ebenkutya.blog.hu/api/trackback/id/tr4512076927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása